Returer & Återbetalningar

Vi på Notisnook vill att våra kunder ska vara nöjda med sina köp. Om du inte är helt nöjd med din beställning kan du returnera varan inom 30 dagar från det att du mottog den. Här är vad du behöver veta för att göra en retur:

Returkostnader  
Kunden ansvarar för kostnaden för returfrakten.

Om du har beställt en anpassad produkt, är det vänligt att det inte går att returnera den. Eftersom de är skräddarsydda för en specifik kund och inte kan säljas vidare. om du har några frågor om din beställning kontakta oss. 

Skick på varan  
Produkten måste returneras i samma skick som när den mottogs, gärna i den ursprungliga förpackningen/påse. Vi förbehåller oss rätten att neka en retur om varan inte är i gott skick.

 Inkludera orderinformation  
För att vi ska kunna hantera din retur korrekt, vänligen inkludera ditt namn (för- och efternamn) samt ditt ordernummer i returpaketet. Detta hjälper oss att identifiera din beställning och påskynda hanteringen av returen.

Hur man returnerar en vara  
1. Packa produkten ordentligt för att förhindra skador under transport.
2. Skriv ditt för- och efternamn samt ordernummer på ett papper och placera det i paketet.

Återbetalning  
Så snart vi har mottagit och granskat din retur, kommer vi att behandla din återbetalning. Den kommer att utföras till samma betalningsmetod som användes vid köpet och kan ta upp till 7 arbetsdagar  att behandlas beroende på din bank.

För att få din returadress, vänligen maila oss på info@notisnook.se